Van harte welkom !

Welkom in onze reuzeschool. Als vrije katholieke kleuterschool zijn wij gelegen op de scholencampus van het H.-Hartinstituut vlakbij Heverleebos en vlot toegankelijk vanuit de grote invalswegen naar Leuven.

Leuven bruist, dat is duidelijk. De stad telt niet minder dan 151 verschillende nationaliteiten, mensen die hun liefde in Leuven hebben gevonden en anderen die hier hun geluk komen zoeken. Verder zijn er ook bevolkingsgroepen die hier al verschillende generaties leven. Kortom, een zeer diverse groep en een smeltkroes uit alle hoeken van de wereld. Onze school staat zoals de stad Leuven open voor alle kinderen. Wij herbergen in onze kleuterschool immers een 30-tal nationaliteiten. Iedereen is hier van harte welkom!