Aantal vrije plaatsen

Je kan het aantal vrije plaatsen in onze kleuterschool via de website van Naar school in Vlaanderen

Je kan het aantal vrije plaatsen in onze lagere school via de website van Naar school in Vlaanderen

Hoe inschrijven?

Wil je nog graag inschrijven voor het huidige schooljaar 2023-2024, neem dan contact op met de school om een afspraak te maken.

De inschrijvingen voor het schooljaar 2024-2025 verlopen via een online platform:
Aanmelden : https://leuven.be/inschrijven-het-kleuter-en-lager-onderwijs

Tijdslijn aanmelden en inschrijven voor het schooljaar 2024-2025 van kinderen geboren in 2022 of vroeger

Wanneer aanmelden?

Van dinsdag 27 februari 2024 (9 uur) tot dinsdag 19 maart 2024 (17 uur) kan je je kind aanmelden. Alle kinderen melden in dezelfde periode aan.

Tijdens de aanmeldperiode is het tijdstip waarop je je kind aanmeldt niet van belang. Je kan in die periode dus zonder tijdsdruk aanmelden.

Je krijgt op vrijdag 19 april 2024 een e-mail met daarin het resultaat van je aanmelding.

De school bezorgt jullie, via een inschrijvingstool, de mogelijkheden om een afspraak te maken om fysiek te komen inschrijven. Deze inschrijving dient te gebeuren tussen 22/04/2024 en 13/05/2024

Belangrijk:

- Kijk goed naar de data van aanmelden en meld u aan in deze periode. Eens de periode verlopen is, is aanmelden niet meer mogelijk en kan je enkel een beroep doen op de periode van vrije inschrijvingen indien er na de aanmeldingen nog vrije plaatsen over zijn.

- Tijdens de aanmeldingsperiodes kunt u ook altijd uw gegevens aanpassen.

Brochure inschrijvingen
20241008_Brochure_Definitief.pdf
Adobe Acrobat document 2.1 MB

Inschrijven in onze kleuterschool

Je kan ons bereiken via emai: directie.hhh.kleuter@sgarchipel.be of telefonisch op het nummer: 0494 38 14 95

Is er geen vrije plaats voor de leeftijdsgroep van jouw kind?
Meld je dan toch aan, want er komen altijd nog plaatsen vrij!
Staat je kind éénmaal op de wachtlijst in onze school,
dan blijven wij deze wachtlijst chronologisch respecteren
tot het einde van het schooljaar!